Tävling!-Frida

Nu ska jag ha en tävling!!
Man kan vinna ett nos ludd. Det är rosa och blått (man kan vända på det)
Passar till alla grimmor!
Tävlingen går ut på att göra en namnskylt. Den ska vara redigerad. Det kan vara ett collage eller en redigerad bild. Jag vill gärna ha det ganska rent eftersom jag ska använda den på utställningar :)
Det ska stå:
Athena
född 2010
löwen
Tävlingen avslutas den 17 december!
Om ni är med på dv så skriv:
Jag är med i @Loppansflicka s tävling om ett nosludd.
Läs mer på den 11 december. Eller på bloggen: http://lapins.blogg.se/2011/december/tavling-frida.html
Om ni är med på bloggen skriv:
Jag är med i Lapins tävling om ett nosludd.
Läs mer: http://lapins.blogg.se/2011/december/tavling-frida.html
Om ni är med på bloggen måste ni kommentera och skriva en länk till eran bild :)
Här är nosluddet man vinner!:
Här är bilderna ni kan använda :)
loppanl
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0